fbpx
TRYKSAGER / PDF
s1

TRYKSAGER / PDF

Du skal deltage i en messe. Alt skal være på plads. Bolsjer, dine nyeste produkter og en forberedt salgstale. Og nå ja, så var der lige de dér flyers, foldere og roll-ups. Har du styr på din offline markedsføring, så den fanger målgruppen og konverterer dem til tilfredse kunder?

En god markedsføringsstrategi består ofte af både offline og online markedsføring. Trykte medier giver mere tid til fordybelse end online, hvor kunden hurtigt kan klikke væk fra din hjemmeside, hvis du ikke fanger deres interesse. Med en tryksag har kunden nemlig mulighed for at tage dine ord med hjem. Og forhåbentligt kontakte dig og gøre brug af dine produkter eller ydelser.

En tryksag kan være:

  • flyers, foldere og postkort.
  • brochurer og publikationer.
  • plakater og roll-ups.

Sig det, som det er
I en mindre tryksag, som en flyer eller et postkort, får du din sag for. Du har ikke meget tekst eller plads at gøre godt med, og derfor skal der skæres helt ind til kernen. Sig meget med få ord. Hvad er dit budskab? Og hvordan er det relevant for modtageren? Modtager skal ikke have budskabet proppet ned i halsen. Det skal serveres som en tre retters menu med både vin og dessert. Dine ord skal være fængende, vedkommende og ukomplicerede. Du må ikke kede din modtager ihjel.

I publikationer (eller online PDF’er) har du mulighed for virkelig at gå i dybden med et emne. Men bare fordi du har mange ord til rådighed, betyder det ikke, at teksterne skal blive komplicerede. Det er et no-go og en dræber for læseglæden. Drop de værste fagtermer, og sig tingene, som de er.

Jeg har stor erfaring i at omdanne fakta, research og interviews til informerende og inspirerende tekster – helt nede på jorden. I 2022 stod jeg fx for en del af tekstproduktionen til et Cabi-notat om grøn omstilling udarbejdet for Rådet for Samfundsansvar og Verdensmål.

Udfører jeg flere opgaver for dig, sørger jeg for, at teksterne altid har en rød tråd, når det gælder tone, budskaber og skrivestil. Både i dit online og offline markedsføringsmateriale.

Nå, hvad koster en freelance tekstforfatter så?
Selvom jeg elsker at nørkle med ord, så skal der også brød på bordet. Derfor har jeg en konkurrencedygtig timepris på 680 kr. ekskl. moms. For den pris får du en erfaren tekstforfatter, som fører en løbende dialog, forventningsafstemmer, tør stille de rigtige spørgsmål – og som død og pine elsker at skrive.

Har du brug for simpel opsætning af din tryksag/PDF, tilbyder jeg også dette.

Denne hjemmeside anvender cookies. Når du bruger denne side, accepterer du Ordnørkleriets brug af cookies til trafikmåling og optimering af sidens indhold.   Læs mere