TEKSTER TIL HJEMMESIDE

  

Når du møder en person, danner der sig med det samme et førstehåndsindtryk. Du ved også straks, om det er et godt eller skidt ét af slagsen. Sådan er det også med din hjemmeside.

  

Din hjemmeside er nemlig ansigtet udadtil, når kunderne støder på dig online. Men købsrejsen er ikke simpel. På turen skal kunden både inspireres, informeres og fænges. Det kan bl.a. gøres via en rammende kundecase/reference, en inspirerende artikel eller fængende produkttekster. De mange hjemmesidetekster kan godt være overvældende. Især når de også skal være SEO-venlige. Jeg har heldigvis skrevet utallige tekster til hjemmesider. Og jeg står klar til at hjælpe!

SOCIALE MEDIER

  

Likes, delinger, reach. På de sociale medier er der kontant afregning, hvis du ikke laver indhold, der er spændende nok for dine følgere.

  

Opslag på sociale medier som Facebook og Linkedin er en helt speciel tekstgenre. På SoMe vil vi gerne overraskes, underholdes og provokeres. Det er reptilhjernen, der får frit spil. Så det er den, du skal tale til. Og jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at skabe gode organiske SoMe-opslag, der fanger målgruppens øje og interesse. I bagagen har jeg en certificering i Digital Markedsføring (2019) samt praktisk og strategisk erfaring med tekster til SoMe hos en lang række virksomheder. Bl.a. har jeg opbygget Facebook-siden for Røde Kors Thorsø-Ulstrup fra bunden. En indsats, der bl.a. kom i spotlyset i en intern læringsvideo i Røde Kors.

TRYKSAGER / PDF

  

På disken i butikken. Ved messestanden. I klinikkens venteværelse. Tryksager og markedsføringsmateriale er en vigtig del af enhver forretning. Det giver dig mulighed for at give kunden dine ord fysisk med hjem. Og forhåbentligt skabe et salg på sigt.

  

Tryksager kan være alt fra flyers og postkort til længere publikationer og rapporter. Nogle tryksager kræver, at du siger meget med få ord. Andre giver lov til at gå i dybden. Uanset hvad skal du pakke dit budskab ind i en pakke, som målgruppen får lyst til at pakke op, læse og reflektere over. Jeg hjælper gerne med både skarpe budskaber, ukomplicerede tekster og simpel grafisk opsætning i InDesign. Hvad enten du mangler en fysisk tryksag eller online PDF.

PRESSEMEDDELELSER

  

Har du en god historie, du vil dele med omverdenen? Hvis ikke, så find én. For en god historie kan være med til at styrke virksomhedens omdømme og dermed tiltrække flere kunder.

  

Du kan desværre ikke tvinge journalisten til at tage din pressemeddelelse med i avisen. Men du kan gøre den så skarp, fængende og relevant, at avisens læsere vil finde den interessant. Jeg hjælper gerne med at grave de gode historier frem – og formidle dem i en pressemeddelelse. Selvfølgelig ved brug af både manchet, underoverskrifter og nyhedstrekanten.